ψοφάν' οι αδρανείς ssh connections

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue May 29 12:20:08 EEST 2007

εδώ και λίγες μέρες αν αφήσω αδρανές ένα ssh connections που έχω
ανοίξει σε κάποιο remote host  τότε αυτά "παγώνουν". Με το "αδρανές"
εννοώ πως το remote pc δεν τυπώνει τίποτα και ούτε κι εγώ πατάω
πλήκτρα (αν π.χ. αφήσω ένα watch ls να τρέχει το connection δεν
παγώνει ποτέ). Με το "παγώνει" εννοώ πως δεν μπορώ ούτε να λάβω ούτε
να στείλω κάτι και μετά μετά από κάμποσο χρόνο θα δώ αυτό το error
message:
    Read from remote host χ.υ.ζ: Connection timed out
    Connection to χ.υ.ζ closed.

Οι πρώτες _ενδείξεις_ είναι ότι το ίδιο ισχύει και αντίστροφα, δηλαδή
ssh connections από το internet προς το τοπικό μου δίκτυο οι οποίες
παλαιοτέρα ήταν εξαιρετικά σταθερές επίσης παγώνουν αν μείνουν
αδρανείς.

Το μόνο ίσως σχετικό που θυμάμαι να κάνω είναι το ότι πρόσφατα άλλαξα
ADSL router (το προηγούμενο κόλλαγε κάθε λίγα λεπτά)

Προτάσεις για την λύση του προβλήματος ή για trouble shouting?  (για
την ώρα αν το θυμηθώ τρέχω screen ώστε να είναι μικρότερη η ταλαιπωρία
αλλά δεν είναι λύση)