Image backup

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Thu May 24 11:15:47 EEST 2007

Ψάχνω για κάποιο πρόγραμμα που να κάνει image backup όλο τον δίσκο
(ανεξαρτήτως αν ειναι linux η windows το OS).

Στη δουλειά χρησιμοποιούν το acronis (απΆ οτι μου είπαν είναι linux
based αν και δεν το έχω ψάξει, ούτε και μου φάνηκε απο το interface
του). Ένα boot cd το οποίο βλέπει τα partition σου και SMB shared
δίσκους στο δίκτυο. Επίσης σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις backup και
να σου κάνει split το image σε καθορισμένο μέγεθος.

Αλλά καθώς το θέλω για το PC ενος φίλου (ο οποίος είναι άσχετος απο Η/Υ
και έχει ένα καλοφτιαγμένο σύστημα με win + άπειρα μουσικά προγράματα)
το εν λόγω πρόγραμμα απέτυχε. Μάλλον γιατί είχε SATA δισκο.

Η ερώτησή μου είναι αν υπάρχει τέτοιο αντίστοιχο free software.
Φαντάζομαι ότι θα μπορούσα να Bootαρω με κάποιο live cd και να δώσω

dd if=/dev/sda1 of=- | split -b XXXX - diskimage αλλά δεν ξέρω μετά πως
θα μπορούσαν αυτά να γίνουν restore...

Όλες οι απαντήσεις καλοδεχούμενες....

Χάρης