routing local IP addresses

basilis bts at the.forthnet.gr
Wed May 23 19:33:47 EEST 2007

P. Christeas wrote:

> [...]

Δεν ξέρω αν δεν κατάλαβα καλά, αλλά:

στο σπίτι μου ο σέρβερ έχει 2 interfaces: ένα 192.* (eth0) και ένα
10.*(eth1). Το eth1 συνδέεται με έναν υπολογιστή στην ταράτσα - το άλλο
(eth0) με τους υπολογιστές στο σπίτι. Ένας από τους υπολογιστές στο
σπίτι έχει address 10.bla.bla.bla. Ο σέρβερ κάνει route όλα τα 10.* μέσω
του eth1 - τα πακέτα όμως για το 10.bla.bla.bla τα κάνει route μέσω του
eth0.

Αν κατάλαβα καλά, στο μήνυμά σου έλεγες ότι αυτό είναι αδύνατον.

--

tsapi
basgkt33 at 33gmail.com
Remove 33s to email