XML parsing σε PHP4

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue May 22 00:43:53 EEST 2007

On Saturday 19 May 2007 13:17, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Έχω φτιάξει μια εφαρμογούλα σε PHP η οποία σε κάποιο σημείο χρησιμοποιεί τη
> συνάρτηση simplexml_load_file() για να διατρέξει ένα μικρό αρχείο XML. Το
> πρόβλημα είναι οτι εγώ έχω PHP5 στο laptop αλλά στο freehostia.com που θέλω
> να το ανεβάσω (να το δείτε και σείς βρε παιδιά) έχουν PHP4, και εκεί δεν
> υπάρχει αυτή η εντολή.

http://www.php.net/manual/en/function.xml-parse-into-struct.php

Σου φορτώνει το xml σε ένα array.

Προσωπικά προτιμώ αν έχω τον χρόνο να φτιάχνω δικό μου parser με τις
xml_parser_create, xml_set_element_handler κλπ., ιδίως αν πρόκειται να ανοίξω
μεγάλα documents.

Ελπίζω να σου είναι ακόμη χρήσιμη η πληροφορία αυτή μετά από τόσο καιρό :-/

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)