XML parsing σε PHP4

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat May 19 13:17:58 EEST 2007

Έχω φτιάξει μια εφαρμογούλα σε PHP η οποία σε κάποιο σημείο χρησιμοποιεί τη
συνάρτηση simplexml_load_file() για να διατρέξει ένα μικρό αρχείο XML. Το
πρόβλημα είναι οτι εγώ έχω PHP5 στο laptop αλλά στο freehostia.com που θέλω
να το ανεβάσω (να το δείτε και σείς βρε παιδιά) έχουν PHP4, και εκεί δεν
υπάρχει αυτή η εντολή.

Πως μπορώ να υλοποιήσω κάτι τέτοιο σε PHP4? Ουσιαστικά το μόνο που θέλω είναι
να διαβάσει σειριακά τη δενδροειδή δομή του αρχείου, το οποίο σημειωτέον δεν
έχει πουθενά attributes στους κόμβους του. Είναι μια απλή φόρμα, και μοιάζει
κάπως έτσι:

<xml...>
<labform>
<formsection>
	<sectiontitle>...</sectiontitle>
	<sectioncode>...</sectioncode>
	<formfield>
		<fieldtitle>...</fieldtitle>
		<fieldcode>...</fieldcode>
	</formfield>
	... κι άλλα <formfield>
</formsection>
... κι άλλα <formsection>
</labform>

Υποθέτω αυτό μπορεί να παρασταθεί και ως array, αλλά πως θα πάω από την XML σε
έναν πίνακα χωρίς να χρησιμοποιήσω την simplexml_load_file()?

Any help appreciated!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"