[OT] Απαντήσεις στη λίστα [was: [partly-SOLVED] Πρόβλημα με shutdown/reboot]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 21 19:22:36 EEST 2007

On 2007-05-21 00:44, rouvas at di.uoa.gr wrote:

> Αυτό συνάδει με τη γενικότερη άποψή μου περί της (όποιας)
> Λίστας. Η Λίστα ξέρει, τα μέλη δεν χρειάζεται να ξέρουν
> λεπτομέρειες. Αμα το λέει η Λίστα, δεν έχει σημασία ποιος το
> είπε.

Είμαστε από διαφορετικούς πλανήτες :P

Εγώ δεν αρκούμαι στο να ξέρουν τα archives της λίστας ποιός
έγραψε τι.  Θέλω να μπορώ διαβάζοντας ένα printout από ένα μόνο
μήνυμα να μπορώ να καταλάβω ποιός έγραψε το:

Ή αντίστοιχα το:

    > Δεν έχεις δίκιο, είναι υπέροχο.

Στην πρώτη περίπτωση ο αρχικός αποστολέας παίρνει αυτόματα score
+20 σε οποιοδήποτε μελλοντικό post.  Στη δεύτερη περίπτωση
γίνεται σχεδόν αυτόματα blacklist, κοκ.  Οπότε ένα email quote με
περιεχόμενο:

    perforceguru wrote:
    > Δεν έχεις δίκιο, είναι υπέροχο.

είναι απείρως πιο χρήσιμο για μένα από ένα χωρίς καθόλου quotes :P
Στη γενική περίπτωση, η πληροφορία του ποιος έγραψε τι δεν είναι
τόσο άχρηστη :-)

> Δεν έχουν περισσότερη σημασία τα κείμενα από τον συγγραφέα;

Είναι υπέροχοι οι αφορισμοί αυτού του στυλ, αλλά η μοναδική σωστή
απάντηση είναι "Mu".  Σε άλλες περιπτώσεις είναι, σε άλλες όχι :)

Η υπόθεση ότι τα σωστά 'attributions' είναι πολύς κόπος για το
τίποτα στηρίζεται συνήθως σε ελαφρά "ασαφή" επιχειρήματα του στυλ
"Μα δεν έχει σημασία, όλοι ξέρουν ποιος έκανε post τι και πότε",
που δεν είναι αληθές σχεδόν ποτέ (αυτό όμως, επειδή δεν έγραψες
τίποτα τέτοιο εσύ είναι κλασικό 'strawman', οπότε ας γράψω γιατί
_εγώ_ πιστεύω ότι τα attributions πρέπει να είναι "σωστά").

Αν τα συνολικά email που στέλνεις κάθε μέρα δεν ξεπερνούν σε
αριθμό τα 10 και είναι για ένα email thread μόνο, τότε ίσως
στέκει αυτό.

Αν όμως πέρνεις καθημερινά 1000-1500 email και απαντάς σε 50-60
threads με 2-3 posts στο καθένα, τότε αμφιβάλλω αν υπάρχει
άνθρωπος που μπορεί να θυμάται όλα τα posts από όλα τα threads.
Ακόμη κι αν υπήρχε, ο ασύγχρονος τρόπος με τον οποίο μεταδίδονται
τα email ενός thread από το παγκόσμιο δίκτυο μπορεί να σημαίνει
ότι ένα thread φτάνει στο mailbox του αναγνώστη εντελώς
ανοργάνωτα και με τυχαία σειρά.  Μπορεί να μην έχει πάρει ΚΑΝ
αυτό το οποίο έχεις κάνει quote, ας πούμε.

- Γιώργος