Eggrafh megalou arxeiou se DVD

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu May 17 22:53:11 EEST 2007

On Thu, 2007-05-17 at 21:05 +0300, DJ Art wrote:

> Δεν υπάρχει τέτοιο limitation σε κανένα standard.
>
> Ok, ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

αυτό θα πει ενημέρωση! :)

> Εν κατακλείδι, Χάρη κάνε split στο 1 GB και γράψτο me iso9600 filesystem
> για να μπορέσεις να κάνεις τη δουλειά σου.

ίσως θα μπορούσε να δοκιμάσει να φτιάξει ένα image με το mkisofs
ορίζοντας το "iso9660 conformance level 3" (--iso-level 3) για
υποστήριξη αρχείων μεγαλύτερων των 4GB.

Απ'ό,τι βλέπω στο manpage του mkisofs δεν γράφει κάτι για max filesizes
για κάθε iso level, αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι είχα διαβάσει κάτι για
αυτό πρόσφατα. Φυσικά δεν ξέρω αν το iso-level 3 μπορεί να δημιουργήσει
άλλου είδους προβλήματα, οπότε το λέω με επιφύλαξη.