Eggrafh megalou arxeiou se DVD

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu May 17 22:38:56 EEST 2007

Στις 17/05/2007, ημέρα Πέμπτη και ώρα 21:05 ο/η DJ Art έγραψε:

> Δεν υπάρχει τέτοιο limitation σε κανένα standard.

Προφανώς έχω μπλέξει τη βούρτσα με τη.... μακαρονάδα.
Τα 2G μου έχουν μείνει από το fat16,  τα οποία δεν ξέρω μέσω ποιου συνειρμού
έγιναν DVD file size limit...

Τεσπα, συγνώμη για τις λανθασμένες πληροφορίες :(

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html