TISEAN install problem - Δεύτερη απόπειρα

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu May 17 14:04:38 EEST 2007

Nikos Kouvaris wrote:
> καλημερα σε ολους.
> εχω Debian και θελω να κανω install το TISEAN, ένα software για μη
> γραμμική αναλυση χρονοσειρών.
>

> http://www.mpipks-dresden.mpg.de/~tisean/Tisean_3.0.1/index.html
> <http://www.mpipks-dresden.mpg.de/%7Etisean/Tisean_3.0.1/index.html>
>
> στη σελιδα του προτεινεται να μην κατεβασω τα εκτελέσιμα γιατι ισως να
> μη δουλεψουν στο συστημα μου, αλλα καλύτερα να κατεβάσω τον πηγαιο
> κώδικα και να κάνω compile στο δικο μου pc.
>
> το έχω αποσιμπιέσει στο /home/nkoub
> μπαίνω στο /home/nkoub/Tisean_3.0.1
> και τρέχω  ./configure
> [...]
Μετα από μια δεύτερη διερεύνηση του θέματος (γιατί βιάστικα να σου
απαντήσω πριν...) κατέβασα το πρόγραμμα και είδα και εγώ το μήνυμα που λες.
Ευτυχώς λύση υπάρχει (δύο λύσεις για την ακρίβεια):
1. Πρώτα από όλα πράγματι πρέπει να φτιάξεις τον κατάλογο
/home/nkoub/bin αν δεν υπάρχει γιατί εκεί κάνει default install το
πρόγραμμα (εκτός αν αλλάξεις το configure --prefix). Δεν χρειάζεται να
κάνεις make install σαν root
2. To πρόγραμμα έχει sources σε fortran και σε C. Έχει δύο καταλόγους,
source_c και source_f. Αν δεν έχεις το g77 compiler κάνει στο make
compile τα sources από το φάκελο source_c προφανώς, και στο make install
προσπαθεί να κάνει install... από τα sources_f (Είναι κάποιο bug στα
makefile?)
3. Οι λύσεις είναι δύο: Είτε μετά από το make πας απευθείας στο φάκελο
source_c και κάνεις από εκεί μέσα make install (δουλεύει), είτε
εγκαθιστάς τον g77 compiler [ apt-get install g77 ] και κάνεις τη
διαδικασία configure, make, make install όπως πριν, οπότε και πετυχαίνει.