TISEAN install problem

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu May 17 13:30:57 EEST 2007

Nikos Kouvaris wrote:
> καλημερα σε ολους.
> εχω Debian και θελω να κανω install το TISEAN, ένα software για μη
> γραμμική αναλυση χρονοσειρών.
>

> http://www.mpipks-dresden.mpg.de/~tisean/Tisean_3.0.1/index.html
> <http://www.mpipks-dresden.mpg.de/%7Etisean/Tisean_3.0.1/index.html>
>
> στη σελιδα του προτεινεται να μην κατεβασω τα εκτελέσιμα γιατι ισως να
> μη δουλεψουν στο συστημα μου, αλλα καλύτερα να κατεβάσω τον πηγαιο
> κώδικα και να κάνω compile στο δικο μου pc.
>
> το έχω αποσιμπιέσει στο /home/nkoub
> μπαίνω στο /home/nkoub/Tisean_3.0.1
> και τρέχω  ./configure
> [...]
Δεν ξέρω το πρόγραμμα, αλλά από τα μηνύματα που γράφεις, φαίνεται ότι
δεν παίρνεις λάθος στο configure ή στο make άρα κάνεις κανονικά compile.
Τώρα για το make install ή θα πρέπει να το κάνεις ως root (ή με sudo) ή
θα πρέπει να το εγκαταστήσεις στον προσωπικό σου bin κατάλογο μέσα στο
home σου (/home/nkoub/bin τον οποίο πρέπει να φτιάξεις αν δεν υπάρχει).
Από ότι φαίνεται από το μήνυμα τουλάχιστον, το make install το έτρεξες
σαν κανονικός χρήστης και απλά δεν μπόρεσε το make install να φτιάξει
τον κατάλογο γιατί δεν είχε δικαιώματα.