Ένα άρθρo του CNN/Fortune για τις 235 πατέντες της MS που "παραβιάζει" το ΕΛΛΑΚ.

Costas Liagos costas at freemail.gr
Wed May 16 16:58:35 EEST 2007

Καλησπέρα,
με αφορμή τη συζήτηση αυτή  θα  ήθελα να  σας μεταφέρω
μια πληροφορία που έμαθα.
Έχει αρχίσει το υπουργείο εθ. οικονομίας και οικονομικών,
υπηρεσία ειδικών ελέγχων κλπ (πρώην ΥΠΕΣΔΑ) επιστολή
σε εταιρίες όπου τους ζητά να του στείλουν αντίγραφα των
τιμολογίων και των αδειών χρήσης (προσοχή όχι τα ταμπελάκια
που βάζουν στα ΟΕΜ PCs) των λογισμικών που χρησιμοποιούν.
Σε 1 περίπου μήνα θα αρχίσουν και τους επιτόπιους ελέγχους.

Θα ρωτήσετε που κολλάει με τη συζήτησή μας.
Θυμηθείται την επίσκεψη του Μπίλυ Πύλη στην Ελλάδα και τις
φωτογραφίες με τον κο Αλογομούρη. Τότε πολλά ειπώθηκαν
και σχολιάστηκαν. Λοιπόν σε επικοινωνία φίλου μου ιδιοκτήτη
εταιρίας που έλαβε την επιστολή με τη σχετική υπηρεσία,
η ανεπίσημη απάντηση-σχόλιο των ανθρώπων του υπουργείου
ήταν: "Γαμώ τον Bill Gates,  μας έβαλε να του μαζέψουμε λεφτά".

Διάβασα στο thread, δεν το είχα υπόψη μου, ότι κάποιοι κάνουν
downgrade σε XP (προσωπικά συήθως κάνω downgrade τα XP
σε 2000 Pro ή τα ρυθμίζω ως 2000 γιατί ε΄χω καλύτερο έλεγχο
απ'  οτι στα ΧΡ). Αν αυτό ισχύει (και μου φαίνεται πολύ λογικό
γιατί τα sVISTA μια δυο φορές που τα είδα διαπίστωσα ότι είναι
μεγάλη πατάτα, μόνο με τα XP Home και τα Millenium μπορούν
να συγκριθούν) τότε η μικρομαλακία έχει μπροστά της μεγάλο
ζόρι και μάλλον γι' αυτό αμολύθηκε με το υπουργείο αλλά και
με τέτοια κείμενα για να μαντρώσει κόσμο.

Κώστας