Ένα άρθρo του CNN/Fortune για τις 235 πατέντες της MS που "παραβιάζει" το ΕΛΛΑΚ.

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Mon May 14 17:19:13 EEST 2007

Στις 14-05-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 16:25 +0300, ο/η George Notaras
έγραψε:

> Δεν γνωρίζω κάποια λύση για το πρόβλημα, αλλά ούτε και βλέπω κάποια από
> τις πλευρές να την επιζητά. Άρα, γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί *αυτό*
> το ζήτημα και όχι κάποια άλλα σοβαρότερα?

Επειδή, αν η MS κάνει πράξη αυτές τις απειλές, τότε *αυτό* θα είναι το
σοβαρότερο πρόβλημα για την ανάπτυξη του ελ. λογισμικού. Ακόμα και να
μην το κάνει, όμως, η έντεχνη διάχυση τέτοιων φημών έχει πολλαπλά οφέλη
για την MS και το αντίθετο επιβραδύνει τη διάδοση του Linux, ειδικά στις
μεγάλες επιχειρήσεις. Στην τελική, για να μπήκαν στον κόπο τόσες
πολυεθνικές να ιδρύσουν το OIN, κάτι θα ξέρουν. Και τίποτε από αυτά να
μην ισχύει, πάντως το post ήταν πιο πολύ για ενημέρωση.

Νομίζω πάντως ότι η πλευρά του FSF επιζητά μια λύση για τις πατέντες,
και την ονομάζει GPLv3. Άλλο ρώτημα αν θα είναι αποτελεσματική.

--Δημήτρης