Ελληνικά στο Wine

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat May 12 19:50:01 EEST 2007

On Mon, 2007-05-07 at 00:21 +0300, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Μεταφέρω εδώ κάτι που έγραψα πριν λίγο στο lgu-faq, γιατί το πρόβλημα με
> τις γραμματοσειρές που αναφέρεται το είχα συναντήσει εδώ και πολλούς
> μήνες και δεν είχα βρει λύση, και σε συζητήσεις μου είχαν αναφέρει και
> άλλοι ότι το είχαν συναντήσει. Παρεμπιπτόντως, η μεταβλητή WINEDEBUG
> είναι πολύ χρήσιμη - βρήκα ποια γραμματοσειρά δημιουργούσε το πρόβλημα
> τρέχοντας το wine με WINEDEBUG=font.

Αν μπορούσες να δώσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το τι περίπου
ψάχνει κανείς σε όλα αυτά που ξερνάει το wine.

Πχ. τρέχω ένα ελληνικό προγραμματάκι (WhitePagesDirect.exe[1]) ως εξής:

$ WINEDEBUG=font wine WhitePagesDirect.exe &> zzzzz.log

Και αφού ελέγξω ένα τηλέφωνο και κλείσω το πρόγραμμα:

$ ls -l zzzzz.log
 -rw-rw-r-- 1 gnot gnot 441358 May 12 19:43 zzzzz.log

440Κb είναι πολλά! :)

[1]: http://www.zkeramid.com/misc/WhitePagesDirect.zip