Re: Γιατί ένας BSD friendly user να μη χρησιμοποιήσ =?ISO-8859-7?Q? =?UTF-8?Q?=3DE5=3DE9=5FBSD=5F=3DE1=3DEB=3DEB=3DDC=5FSlackware; ?= _(wa?= s: Re: provlima se Ubuntu)

bobos bobos.papa at gmail.com
Tue May 8 05:13:34 EEST 2007

On 5/7/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Δε νομίζω να είναι 'deadlock' ο standard λόγος για τον οποίο δεν μπορεί
> να τρέξει κανείς δυο apt-get.  Ο όρος 'deadlock' έχει πολύ συγκεκριμένη
> σημασία και ΔΕΝ είναι αυτή που μάλλον σκέφτηκες.

Ναι μάλλον έχεις δίκιο και ο όρος deadlock να μην είναι και ο πλέον δόκιμος.
Δεν έχουμε πόρους να μοιράσουμε...
Ίσως να περιγράφετε καλύτερα αυτό που είχα στο μυαλό μου με πρόβλημα
συχρονισμού.
(Σαν να κάνω μάθημα λειτουργικών ακουγομαι ?)

Φαντάσου ένα apt-get install A και ένα apt-get install Β  να έχουν το ίδιο
depentency τι θα γίνει θα κατέβει και θα εγκατασταθεί 2 φορές??

Η χειρότερα το A εξαρτάτε απο το C ένω το B πρέπει να κάνει unistall το C
για να εγκατασταθεί(είτε το δευτερο apt-get είναι remove κάποιου πακέτου το
όποίο πέρνει μαζί του και το C στον "άλλο κόσμο") μπορείς να μου πείς τι θα
γίνει ???Το Α θα εγκατασταθεί και το B θα του πάρει το C και δεν θα είναι
λειτουργικό η το B θα προλάβει να πάρει το C και το Α θα το ξαναβάλει??
Προφανώς (τουλάχιστον για μένα) για να αποφευχθούν τέτοια ""μπλεξίματα""
αποφασίσαν οι developers του apt να έχουν κλείδωμα και να μην αφήνουν 2
instances να τρέχουν ταυτόχρονα.

> Επίσης γιατί να τρέχεις 2 ταυτόχρονα??  δηλαδή το apt-get A,B,C σε
>
> Γιατί έχει διπλό Core Duo επεξεργαστή και θέλει να βάλει 2 threads να
> κατεβάζουν την ώρα που αυτός βλέπει DVD με άλλα 2.  Τι πάει να πει
> "γιατί να το κάνεις αυτό;"; :P

Το γιατί ήτανε στο τι έχεις να κερδίσεις κατεβάζοντας μαζί 2 πακέτα
"παράλληλα" απο το να το κατεβάσεις "σειριακα" η λογική λέει ότι άν έχεις
μια γραμμή είτε την αφήσεις να κατεβάσει 1-1 με 100 είτε 2 με 50 δεν
κερδίζεις κάτι ίσως χάσεις με την πολλαπλή επικοινωνια και τα request μερικα
bytes απο το dl σου :P:P
Τώρα αν έχεις το cluser σπίτι σου και θές να κερδίσεις μερικα nanosec απο το
build των πακέτων ναι το apt δεν θα σε βοηθήσει σε αυτο,για να σε προφηλάξει
απο αυτά που σου πα παραπάνω έχει κάποιο τίμημα, αλλα μωρέ αφού βλέπεις το
dvd σου χάλάρωσε και απολαυσέ το... :D:D:D:D