Γιατί ένας BSD friendly user να μη χρησιμοποιήσ =?ISO-8859-7?Q? =?UTF-8?Q?=3DE5=3DE9=5FBSD=5F=3DE1=3DEB=3DEB=3DDC=5FSlackware; ?= _(wa?= s: Re: provlima se Ubuntu)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 8 00:40:43 EEST 2007

On 2007-05-08 00:31, bobos <bobos.papa at gmail.com> wrote:

> To πρόβλημα δεν είναι οτι δεν μπορείς να το κάνεις...  Το πρόβλημα θα
> υπήρχε αν μπορούσες να το κάνεις.  Deadlock...........

Δε νομίζω να είναι 'deadlock' ο standard λόγος για τον οποίο δεν μπορεί
να τρέξει κανείς δυο apt-get.  Ο όρος 'deadlock' έχει πολύ συγκεκριμένη
σημασία και ΔΕΝ είναι αυτή που μάλλον σκέφτηκες.

> Επίσης γιατί να τρέχεις 2 ταυτόχρονα??  δηλαδή το apt-get A,B,C σε
> χαλαει??

Γιατί έχει διπλό Core Duo επεξεργαστή και θέλει να βάλει 2 threads να
κατεβάζουν την ώρα που αυτός βλέπει DVD με άλλα 2.  Τι πάει να πει
"γιατί να το κάνεις αυτό;"; :P