Re: Γιατί ένας Slackware u =?ISO-8859-7?Q?ser_=ED=E1_=F7=F1=E7=F3=E9=EC=EF=F0=EF=E9=DE=F3=E5=E9_BSD; ?=

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Mon May 7 14:26:54 EEST 2007

On 5/7/07, Tasos Laskos <tasos.laskos at gmail.com> wrote:

> Eixa kanei kati dokimes me BSD "mikros", alla eixa apotyxei...
> De ksero an metraei os prosylitismos, alla 8a ksanadokimaso ena OpenBSD
> gia to gamoto. :P
>
> Kati mou 8ymizei i oli ypo8esi:
> http://lists.opensuse.org/opensuse/2006-11/msg03765.html
>

> --

Όταν είμουν μικρός και άβγαλτος είχα βάλει OpenBSD σε κάτι πεταμένα
Sparcstation IPX στο εργαστήριο. Μάλιστα, έιχα γράψει ολόκληρα
projects για compilers και λειτουργικά συστήματα σε αυτά.

Τώρα πια που γέρασα παραξένεψα και θέλω κάτι από Ubuntu και πάνω...

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, το Linux έχει γίνει υπερβολικά
πολύπλοκο και εξαιρετικά διαφορετικό όσον αφορά τη δομή και την
οργάνωσή του, από distribution σε distribution, με αποτέλεσμα να
συμβαίνουν κωμικοτραγικά (βλ. nvidia restricted modules μετά από
kernel upgrade). Αν αυτά είχαν συμβεί στην m$ απλά θα κάνεις δεν θα
χρησιμοποιούσε τα λειτουργικά της...

Από την άλλη τα BSD έχουν συγκεκριμένο κοινό. Δεν είναι λειτουργικό
για τον "πολύ" κόσμο. Ίσως εάν λειτουργήσει αξιοπρεπώς το flash plugin
(δεν ξέρω εάν πλέον δουλεύει) να το περάσουν μερικοί ακόμα... Για το
hardware δε support μου θυμίζει τα πέτρινα χρόνια του Linux, το οποίο
για αρκετούς κατασκευαστές πλέον έχει γίνει mainstream λειτουργικό.

Ειδικά για τα τελευταία τί λες φίλε charon;

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656