Αγγλικό μενού... (SOLVED) / ελληνικός ορθογράφος για kmail (SOLVED)/ spellcheck σε δύο γλώσσες sto kmail?

Blekos Ilias ilias at blekos.com
Sun May 6 21:51:10 EEST 2007

On Sunday 06 May 2007 19:06:16 Spiros Georgaras wrote:
> Στις 04/05/2007, ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:43 ο/η Blekos Ilias έγραψε:

> Βρες και σβήσε το αρχείο krusader.mo
> Δεν μπορώ να σου πω που ακριβώς βρίσκεται γιατί δεν έχω kubuntu
 Δούλεψε, γιατί όμως συμβαίνει αυτό και τι είναι τα .mo. Έχω παρόμοιο πρόβλημα
στο K3b αλλά δεν βρήκα σχετικό αρχείο στο σχετικό directory που ήταν και το
krusader.

> Θα πρέπει να εγκαταστήσεις το aspell και το αντίστοιχο ελληνικό λεξικό.
> Στη συνέχεια, θα πρέπει να πας στο "Ρυθμίσεις > Ρύθμιση του Kmail >
> Ταυτότητες" και σε κάθε μία στην καρτέλα "Για προχωρημένους", βάζεις
> "Λεξικό: Προκαθορισμένο (Ελληνικά)" ή απλώς "Ελληνικά". Ίσως πρέπει να
> επανεκκινήσεις το KMail για να δει τις αλλαγές.

Το spell check έπαιξε, μήπως γνωρίζεις εαν υπάρχει δυνατότητα να γίνεται
έλεγχος σε όποια γλώσσα και να γράφεις αυτόματα (όπως πχ στο Openoffice)

ευχαριστώ,
Ηλίας