Αγγλικό μενού.../ ελληνικός ορθογράφος για kmail

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sun May 6 19:06:16 EEST 2007

Στις 04/05/2007, ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:43 ο/η Blekos Ilias έγραψε:
> Καλησπέρα,
>
> έκανα install ένα πρόγραμμα (krusader) και το μενού, οδηγίες κλπ είναι στα
> Ελληνικά. Θα ήθελα να εμφανίζονται στο Αγγλικά.

Βρες και σβήσε το αρχείο krusader.mo
Δεν μπορώ να σου πω που ακριβώς βρίσκεται γιατί δεν έχω kubuntu

> μήπως ξέρετε εαν υπάρχει και πως μπορώ να βάλω ελληνικό ορθογράφο στο
> kmail?

Θα πρέπει να εγκαταστήσεις το aspell και το αντίστοιχο ελληνικό λεξικό.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να πας στο "Ρυθμίσεις > Ρύθμιση του Kmail >
Ταυτότητες" και σε κάθε μία στην καρτέλα "Για προχωρημένους", βάζεις "Λεξικό:
Προκαθορισμένο (Ελληνικά)" ή απλώς "Ελληνικά". Ίσως πρέπει να επανεκκινήσεις
το KMail για να δει τις αλλαγές.

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html