Re: Έσπασαν τα HD-DVD και Blu-ray!

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Wed May 2 20:55:35 EEST 2007

On 5/2/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Αντιθέτως.  Κάνεις *πολύ* σημαντική δουλειά.
>
> Εγώ διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον τα posts από το elkosmas.gr, και νομίζω
> πως δεν είμαι ο μόνος.  Για το free software δεν έχουν μόνο αξία οι
> «μετρικές» τύπου lines-of-code, αλλά και η δημοσιότητα, τα άρθρα, τα
> νέα και οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να εξοικειωθεί με την
> ιδέα ότι το ελεύθερο λογισμικό δεν είναι κάποιο «εξωτικό» κατασκεύασμα
> μερικών χοντρών τύπων με λιγδιάρικα μαλλιά και T-shirt που διακρίνονται
> ακόμα οι λεκέδες από τη χτεσινή πίτσα.

Μπορεί αυτοί που το έφτιαξαν να ήταν κάποτε έτσι, αλλά ο πανδαμάτωρ
χρόνος, εκτός από άσπρα μαλλιά στην κεφαλή, για κάποιους έφερε και
οικογενειακές υποχρεώσεις. Και επειδή στην οικογένεια όλα είναι
πακέτο, εκτός από τις υποχρεώσεις, έχουμε και τα καθαρά μας ρούχα και
την γκρίνια να κάνουμε μπάνιο, ακόμα και μετά από 3 μέρες ξενύχτι
μπροστά στο monitor.

--
Labor and Joy