Έσπασαν τα HD-DVD και Blu-ray!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 2 18:35:51 EEST 2007

On 2007-05-02 18:23, Eleftherios Kosmas <elkosmas at gmail.com> wrote:
> Στο http://elkosmas.gr δεν κάνω και καμιά σημαντική δουλειά και
> σίγουρα ούτε κλάσμα αυτών που έχουν κάνει οι περισσότεροι εδώ για το
> ανοιχτό και ελεύθερο λογισμικό και το Linux :)

Αντιθέτως.  Κάνεις *πολύ* σημαντική δουλειά.

Εγώ διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον τα posts από το elkosmas.gr, και νομίζω
πως δεν είμαι ο μόνος.  Για το free software δεν έχουν μόνο αξία οι
«μετρικές» τύπου lines-of-code, αλλά και η δημοσιότητα, τα άρθρα, τα
νέα και οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να εξοικειωθεί με την
ιδέα ότι το ελεύθερο λογισμικό δεν είναι κάποιο «εξωτικό» κατασκεύασμα
μερικών χοντρών τύπων με λιγδιάρικα μαλλιά και T-shirt που διακρίνονται
ακόμα οι λεκέδες από τη χτεσινή πίτσα.

Συνέχισε να γράφεις, σε παρακαλώ :-)