Background switcher

V13 v13 at priest.com
Thu Mar 29 17:06:33 EEST 2007

On Thursday 29 March 2007 13:50, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Το θέμα είναι το εξής: εκτός του οτι δεν ξέρω από bash scripts, δε γνωρίζω
> με ποιά εντολή μπορείς να κάνεις "dump" την εικόνα στο desktop ως
> wallpaper. Και δε ξέρω αν είναι ίδια και στο KDE και στο GNOME.
>
> Παρ'όλα αυτά νομίζω οτι δεν πρέπει να είναι κάτι δύσκολο. Όποιος ξέρει ας
> με καθοδηγήσει.

  Mia eykoli lysh einai to dcop. Trekse to kdcop kai pane des gia to desktop
(kdesktop->KBackgroundIface). Ekei exei tin setWallpaper. Meta, me to dcop
mporeis na kaneis oti theleis. P.x. apo ena shell me:

dcop kdesktop KBackgroundIface currentWallpaper 1

  Perneis to wallpaper toy desktop 1. Me tin setWallpaper pithanotata to
allazeis k.o.k.

  Apo to ligo poy to koitaksa, exo thn entyposi pos an oriseis to Common se
true kai alakseis to wallpaper apo to desktop 1, ayto tha allaksei se ola.

> Θοδωρής
<<V13>>