Background switcher

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Mar 29 13:50:04 EEST 2007

Όποιος μπορεί ας βοηθήσει:

Μου ήρθε μια ιδέα και θέλω να φτιάξω ένα scriptάκι για το wallpaper, που να
κάνει την εξής δουλειά: τις πρωινές ώρες (7πμ - 7μμ) να δείχνει για wallpaper
μια εικόνα (έστω day.jpg), και τις βραδυνές (7μμ-7πμ) να δείχνει μια άλλη
εικόνα (έστω night.jpg).

Στο KDE έχει στο "Ρυθμιση επιφάνειας εργασίας" --> "Προχωρημένες επιλογές" τη
δυνατότητα να χρησιμοποιείς κάποιο πρόγραμμα για να φτιάχνεις το wallpaper,
και έχει δύο επιλογές: το kworldclock και το kwebdesktop. Αντίστοιχα μπορώ να
του δώσω και εγώ κάποιο scriptάκι.

Το θέμα είναι το εξής: εκτός του οτι δεν ξέρω από bash scripts, δε γνωρίζω με
ποιά εντολή μπορείς να κάνεις "dump" την εικόνα στο desktop ως wallpaper. Και
δε ξέρω αν είναι ίδια και στο KDE και στο GNOME.

Παρ'όλα αυτά νομίζω οτι δεν πρέπει να είναι κάτι δύσκολο. Όποιος ξέρει ας με
καθοδηγήσει.

Ευχαριστώ,
Θοδωρής

--