debian 4.0!!

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Tue Mar 27 16:40:15 EEST 2007

Headbanger wrote:

> λοιπόν πριν μερικές μέρες έβαλα debian 4.0  . μπορώ να πω ότι είμαι
> απόλυτα ικανοποιημένος.ναι μπορεί βεβαια να παιδεύτηκα λίγο παραπάνω να
> το φέρω στα μέτρα μου σε σχέση με το kubuntu , αλλά μπορώ να πω ότι το
> συστημά μου είναι αρκετά πιο γρήγορο πλέον. όσο για την beta φάση, εγώ
> προσωπικά δεν είδα καμία αστάθεια.

Εγώ πάλι πριν λίγες μέρες έβαλα Ubuntu με gnome desktop και έχω διάφορα
κολλήματα. Του στυλ μετά απο το screen saver να χάνεται η πανω μπάρα του
gnome. ή να παγώνει το σύστημα για 1 λεπτό (χωρίς CPU load) και μετά να
συνεχίζει σαν να μην έγινε τίποτα.

Θέλω να ελπίζω ότι φταίει ο kernel (2.6.17). Έκανα compile τον 2.6.20
αλλά ακόμα δεν έχω χρόνο να δώ πως το δηλώνω στο GRUB(συνίθησα με το
LILO!!).

Βέβαια έχω και άλλα καλούδια αλα windows! Έτσι κάποιες φορες που κάνω
Boot δεν κάνει mount ένα NFS partition απο ένα άλλο μηχάνημα που είναι
μόνιμα ανοιχτό. Άλλες φορές πάλι το κάνει κανονικά. (όχι το μηχάνημα δεν
ειναι down όταν bootaro το Ubuntu).

Θέλω να ελπίζω ότι θα τα λύσω και να μην χρειαστεί αν κάνω format
βάζωντας και πάλι debian.