debian 4.0!!

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Mar 27 16:16:49 EEST 2007

On 27/03/2007 03:32 μμ, Headbanger wrote:
[...]
> ώς τώρα χρησιμοποιώ τα επίσημα repos . μήπως έχετε υπόψη κανέναν ευρωπαικό
> mirror, για πιθανή επίτευξη πιο γρήγορης ταχύτητας download?; ίσως κάποιο
> ελληνικό με τακτική ανανέωση;

Χθες έκανα και εγώ εγκατάσταση από netinstall cd και κατά την διάρκεια
της εγκατάστασης μου εμφάνισε μια λίστα από mirrors να διαλέξω. Αν δεν
το έχεις επιλέξει ιδού η λίστα με τα mirrors:

http://www.debian.org/mirrors/list

Χρόνια χρησιμοποιώ το ftp.ntua.gr, αν βρίσκεσαι ελλάδα. Επίσης μόλις
σήμερα ανακάλυψα το 'netselect-apt' το οποίο ψάχνει και βρίσκει το πιο
γρήγορο mirror κοντά σου.