debian 4.0!!

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Tue Mar 27 15:32:33 EEST 2007

λοιπόν πριν μερικές μέρες έβαλα debian 4.0  . μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα
ικανοποιημένος.ναι μπορεί βεβαια να παιδεύτηκα λίγο παραπάνω να το φέρω στα
μέτρα μου σε σχέση με το kubuntu , αλλά μπορώ να πω ότι το συστημά μου είναι
αρκετά πιο γρήγορο πλέον. όσο για την beta φάση, εγώ προσωπικά δεν είδα
καμία αστάθεια.

ένα προβληματάκι που είχα με τις γραματοσειρές λύθηκε εγκαθηστώντας αυτές
του uncle bill, τι να κάνουμε έτσι έχει συνηθήσει το μάτι μας καλώς η κακώς
;-)

ώς τώρα χρησιμοποιώ τα επίσημα repos . μήπως έχετε υπόψη κανέναν ευρωπαικό
mirror, για πιθανή επίτευξη πιο γρήγορης ταχύτητας download?; ίσως κάποιο
ελληνικό με τακτική ανανέωση;

θα σας προτείνω την διανομή ανεπιφύλακτα, μιας και δεν έχω κάτι "άσχημο" εώς
σήμερα, βέβαια δεν έχω υποστήριξη 3d με την ati x1950pro μου, αλλά το λινουξ
το έχω για δουλειά όχι για παιχνίδια οπότε και δεν με ενδιαφέρει προσωπικά
;-)

Απόστολος Π.
--
We even managed to type faster than we can write...