Success with wireless USB! (Linksys WUSB54GC)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 24 19:57:34 EET 2007

On 2007-03-24 10:08, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
>Στις Σάββατο 24 Μάρτιος 2007 00:53, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Χμμμ, ναι, καταλαβαίνω. Από την άλλη όμως αν συνδέσω με καλώδιο
> ως απλός χρήστης το laptop με το router, μπαίνει κατευθείαν στο
> internet. Επίσης ξεφύλλισα τη manpage του udev, και αν κατάλαβα
> καλά μπορώ να φτιάξω κάποιο rule ώστε να συνδέεται μόνο το
> συγκεκριμένο dongle στο συγκεκριμένο access point, σωστά?

Μπορεία να κανονίσεις να τρέχει ένα shell script μόνο όταν κάνει
attach το συγκεκριμένο dongle.  Αυτό ρυθμίζεται φτιάχνοντας ένα
κατάλληλο σετ από κανόνες στον κατάλογο `/etc/udev' με όνομα που
τελειώνει σε `.rules', π.χ. στο αρχείο `/etc/udev/usb-wlan.rules'.

Το format από τα rule files μπορείς να το δεις από τα υπάρχοντα
αρχεία και στο udev(7) manpage.  Θα σε βοηθήσει στο να γράψεις
τον κανόνα και η εντολή:

    udevinfo --root --export-db | more

> Επίσης έχω μια ακόμα ερώτηση: τις ρυθμίσεις για WEP ή WPA κτλ
> (που αυτή τη στιγμή δεν τις έχω, ναι, το δίκτυό μου είναι
> ελεύθερο, ελάτε να κατασκηνώσετε έξω από το σπίτι μου για
> τζάμπα internet!!!) τις κάνω με το iwconfig, σωστά?  Αυτές
> μπαίνουν σε κάποιο αρχείο ρυθμίσεων, ή πρέπει να τις ξανακάνω
> κάθε φορά? Πού πρέπει να τις βάλω?

Αφού βρεις ποιο ID πρέπει να χρησιμοποιήσεις στο `usb-wlan.rules'
αρχείο και γράψεις τον κανόνα να τρέχει π.χ. το shell script που
υπάρχει στο `/root/scripts/usb-wlan.sh', μπορείς να βάλεις τις
ρυθμίσεις σε αυτό το script.

- Γιώργος