Success with wireless USB! (Linksys WUSB54GC)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat Mar 24 10:08:08 EET 2007

Στις Σάββατο 24 Μάρτιος 2007 00:53, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:
> On 2007-03-24 00:32, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
[snip,snip]

> Ναι, αλλά πριν το κάνεις αυτό ξανασκέψου το.
>
> Θέλεις όντως όταν κοτσάρεις ένα random USB Wi-Fi dongle να κάνει associate
> με το πρώτο access point που θα βρει στην περιοχή το laptop σου;
>
> Μπορεί να μην είναι καλή ιδέα.
>
> (Από την άλλη, ψάξε για ``udev'' και θα χαρείς.)

Χμμμ, ναι, καταλαβαίνω. Από την άλλη όμως αν συνδέσω με καλώδιο ως απλός
χρήστης το laptop με το router, μπαίνει κατευθείαν στο internet. Επίσης
ξεφύλλισα τη manpage του udev, και αν κατάλαβα καλά μπορώ να φτιάξω κάποιο
rule ώστε να συνδέεται μόνο το συγκεκριμένο dongle στο συγκεκριμένο access
point, σωστά?

Επίσης έχω μια ακόμα ερώτηση: τις ρυθμίσεις για WEP ή WPA κτλ (που αυτή τη
στιγμή δεν τις έχω, ναι, το δίκτυό μου είναι ελεύθερο, ελάτε να κατασκηνώσετε
έξω από το σπίτι μου για τζάμπα internet!!!) τις κάνω με το iwconfig, σωστά?
Αυτές μπαίνουν σε κάποιο αρχείο ρυθμίσεων, ή πρέπει να τις ξανακάνω κάθε
φορά? Πού πρέπει να τις βάλω?

Και πάλι ευχαριστώ,
Θοδωρής

--