Wireless card στο linux

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Mar 22 22:54:36 EET 2007

Στις Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007 20:21, ο/η basOS G έγραψε:

> Να  πουμε οτι οποιαδηποτε καρτα με PRISM 2.5 είναι οτι καλλιτερο υπάρχει σε
> 11b (11Mbits). Και γιατι υπαρχουν οι hostap οδηγοι που ειναι οπεν σορς,
> αλλα και για τις πολύ καλές ιδιότητες στο ράδιο (υψηλή ευαισθησία, "καλό"
> φάσμα). Είναι καρτες με ονομασια καπως σαν ...2511cd.

Εχμ, a bit too late, αγόρασα ήδη μια με το ralink 2570 (Linksys WUSB54GC), που
απ'ότι κατάλαβα δουλεύει καλά σε linux. Όταν τη δοκιμάσω (τώρα προσπαθώ να
φτιάξω το ADSL router) και καταφέρω να τη λειτουργήσω (είμαι και τελείως
αρχάριος με wireless) θα σας πω αναλυτικά εντυπώσεις.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"