Re: Wireless card στο linux

basOS G noxelia at gmail.com
Thu Mar 22 20:21:05 EET 2007

On 06/03/07, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:

> Θέλω να αγοράσω μια wireless κάρτα για το φορητό μου, PCMCIA ή USB. Έχει
> δοκιμάσει κανείς κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο που από την εμπειρία του να
> παίζει σε linux? (και ιδιαίτερα σε SUSE?) Αν δε πρέπει να λέμε
> συγκεκριμένα
> μοντέλα (λόγω μαύρης διαφήμησης) παρακαλώ στείλτε μου προσωπικό mail.

Να  πουμε οτι οποιαδηποτε καρτα με PRISM 2.5 είναι οτι καλλιτερο υπάρχει σε
11b (11Mbits). Και γιατι υπαρχουν οι hostap οδηγοι που ειναι οπεν σορς, αλλα
και για τις πολύ καλές ιδιότητες στο ράδιο (υψηλή ευαισθησία, "καλό" φάσμα).
Είναι καρτες με ονομασια καπως σαν ...2511cd.

Επίσης μπορεί να μου προτείνει κανείς κάποιο up-to-date website για wireless