provlima me modem se fc6

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Mar 22 18:06:22 EET 2007

axelmangr at freemail.gr wrote:

> Ekana ke mia alli skepsi. Den nomizo oti ftei o X Font Server. Den stamatai pada eki to boot. Eki stamatai to 98% ton periptoseon. To ipolipo 2% stamatise sto Starting sendmail (pou ine poli koda sto starting xfs) Skeftika lipon tin exis vlakia (mexri na pao spiti ke na dokimaso osa mou ipes): Mipos den exi arketo xoro na kani osa ine na kani? O diskos mou exi xoristi sta exis kommatia:
>
> hdb1 ext3 102MB (/boot)
> hdb2 ext3 58024MB (/)
> hdb3 swap 510MB (swap)
>
> thanx
> axelmangr

> [...]
Ο χώρος που έχεις δώσει είναι άφθονος!!! Το boot partition 100Mb είναι
υπεραρκετό ακόμα και αν βάλεις δύο - τρία linux ακόμα στο ίδιο boot. To
root είναι αρκετά μεγαλύτερο από το δικό μου. Δεν είναι από εκεί το
πρόβλημα.
Όσο για το sendmail μπορείς επίσης να το απενεργοποιήσεις από την
εκκίνηση ( chkconfig sendmail off). Πάντως η συμπεριφορά αυτή είναι
παράξενη και δε νομίζω ότι οφείλεται σε κάποιο από τα δύο προγράμματα.
Ακόμα ποιο παράξενο ότι φορτώνεις με το xen kernel. Περιμένω πληροφορίες
για το hardware σου. Μήπως υπάρχει κάποιο ενδεχόμενο προβληματικού
hardware; (μνήμη, δίσκου κλπ). Θα σου συνιστούσα ένα memtest