provlima me modem se fc6

axelmangr at freemail.gr axelmangr at freemail.gr
Thu Mar 22 13:43:27 EET 2007

> Είναι πολύ παράδοξο που σταματάει εκεί. Κοίταξα το σχετικό script και το
> xfs είναι ο X Font Server. Δεν έχω δει ποτέ fedora να μένει σε αυτό το
> σημείο.

Ekana ke mia alli skepsi. Den nomizo oti ftei o X Font Server. Den stamatai pada eki to boot. Eki stamatai to 98% ton periptoseon. To ipolipo 2% stamatise sto Starting sendmail (pou ine poli koda sto starting xfs) Skeftika lipon tin exis vlakia (mexri na pao spiti ke na dokimaso osa mou ipes): Mipos den exi arketo xoro na kani osa ine na kani? O diskos mou exi xoristi sta exis kommatia:

hdb1 ext3 102MB (/boot)
hdb2 ext3 58024MB (/)
hdb3 swap 510MB (swap)

thanx
axelmangr

PS an ine telios ilithiotita mi me kraxete .... apla leo....