Απ: Λυπηρό: Novel says "Windows has a lower total cost of ownership than Linux"

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Sat Mar 17 19:27:16 EET 2007

On Sat, Mar 17, 2007 at 05:33:31PM +0200, Nick Demou wrote:
> δυστυχώς δεν κατάλαβα σε ποιες εξαγγελίες ποιων μεγιστάνων αναφέρεσαι

Σε αυτές που προσπαθούν να μας πούν ότι ο Χ μεγάλος στο IT έριξε τα Υ billions
για να (βοηθήσει|αναπτύξει|προωθήσει|εμπορευτεί|ξεζουμίσει) το Linux και πρέπει να
του κάνουμε τεμενάδες (αντικατάστησε X/Y κατά βούληση, παραδείγματα
πολλά)

> Είναι λυπηρό για εμάς που είμαστε χρήστες Linux γιατί είναι ωραίο να έχεις
> πολλές εταιρείες να βοηθάνε στην ανάπτυξη του. Είναι όμως λυπηρό και για
> Ναι εδώ που τα λέμε άνθισε χωρίς αυτές τις "μπούρδες". Από την άλλη κάθε
> βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.

Eίμαι χρήστης του Linux 12 χρόνια (1) και δεν έχω και πολλά να θυμηθώ για να
υποστηρίξω το ποιό πάνω. Περισσότερο προβλήματα παρά βοήθεια. Παίρνουν 10 για
να δώσουν 1, δημιουργόντας και χχχ προβλήματα στην πορεία. Εντάξει, δεν
θα πετάξω στο Καιάδα συνδρομές από εταιρείες, απλά ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι.
Και, ναι, πρέπει να κοιτάξω τα αίτια, προβλέπουν τις μελλοντικές πράξεις.

> όλους τους υποψήφιους πελάτες μιας εταιρείας σαν την Novel οι οποίοι
> προσδοκούν να απολαμβάνουν την υποστήριξη της και του χρόνου και του

Προσωπικά δεν δείνω διάρα. Και σαν IT και σαν Linux guy.

roryt

PS1 Την άποψή μου είπα (2), δεν απευθυνόμουν σε εσένα ειδικά

(1) κιόλας ; πως περνάει ο καιρός βρε παιδί μου
(2) PS2 που να μην έσωνα, θα ξανακάνω 5 χρόνια να στειλω στην LGU, τι τέρας
έχει γίνει αυτή η λίστα βρε παιδί μου ;