Απ: Λυπηρό: Novel says "Windows has a lower total cost of ownership than Linux"

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sat Mar 17 17:33:31 EET 2007

Την 17/3/2007, I.Ioannou <roryt at roryt.gr> έγραψε:

> Το λυπηρό είναι ότι τόσα χρόνια πολύς κόσμος έχει παραμυθιαστεί με τις
> δακρύβρεχτες εξαγγελείες διαφόρων μεγιστάνων του χώρου υπέρ του Linux
> και του Open source.

δυστυχώς δεν κατάλαβα σε ποιες εξαγγελίες ποιων μεγιστάνων αναφέρεσαι

> ... "δεν υποστηρίζουμε Linux"...
> Και η Novel δεν είναι τίποτα άλλο από ενας μεγαλοκαρχαρίας του χώρου
> που ανάλογα την κατάσταση αλλάζει ταχτικές -  γιατί όχι άλλωστε ;
> Το κέρδος επιδιώκουν όχι την δόξα. ...

Δυσκολεύομε να καταλάβω τι θεωρείς σωστό και τι λάθος. Τι δίκαιο και τι άδικο. Ας εξηγήσω λοιπόν τι εννοώ εγώ με το "λυπηρό": Προσωπικά λοιπόν, ξέρω για ποιο λόγο ακολούθησε αυτή την τακτική η Novel (όπως κι εσύ αναφέρεις και όλοι μαντεύουν, θεωρεί ότι εξυπηρετεί τα οικονομικά της συμφέροντα). Όμως κρίνω την πράξη και όχι την αιτία. Και συνεπώς είναι η πράξη αυτή που βρίσκω λυπηρή. Και ο λόγος που την βρίσκω λυπηρή είναι πως επιβεβαιώνει ότι η Novel δεν είχε ποτέ πρόθεση να υποστηρίξει μακροπρόθεσμα το Linux και το open source/free sw γενικότερα. Και αυτό _είναι_ λυπηρό. Είναι λυπηρό για εμάς που είμαστε χρήστες Linux γιατί είναι ωραίο να έχεις πολλές εταιρείες να βοηθάνε στην ανάπτυξη του. Είναι όμως λυπηρό και για όλους τους υποψήφιους πελάτες μιας εταιρείας σαν την Novel οι οποίοι προσδοκούν να απολαμβάνουν την υποστήριξη της και του χρόνου και του παραχρόνου. Όταν όμως η Novel δεν έχει μακροπρόθεσμα σχέδια και είναι ανά πάσα στιγμή διατεθειμένη να κάνει στροφές 180 μηρών δεν μπορείς να ξέρεις αν του χρόνου θα σε υποστηρίζει ή θα σε παρατήσει.

> Το linux θα επιβιώσει και χωρίς αυτές τις μπούρδες, σιγα...

Ναι εδώ που τα λέμε άνθισε χωρίς αυτές τις "μπούρδες". Από την άλλη κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.