Re: Απ: Λυπηρό: Novel says "Windows has a lower total cost of ownership than Linux"

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Fri Mar 16 18:26:40 EET 2007

Τον τελευταίο καιρό είμαι πολύ πολύ τσαντισμένος με την ενλόγω εταιρία.
Εκτός από αυτά που είναι ήδη γνωστά θα σας αναφέρω και κάποια άλλα πράγματα
που με έχουν τσαντίσει ακόμη περισσότερο.

Η φίλη μου είναι σε αγγλικό πανεπιστήμιο όπου έχει αναλάβει όλα τα computer
συστήματα η γνωστή εταιρία. Πιστεύω ότι όλα θα θεωρείται αυτό το uni
παράδεισο αφού έχει προοδεύσει τόσο πολύ και έχει στραφεί στα Linux. Λοιπόν
λάθος. Όλοι οι υπολογιστές τρέχουν XP, μάλιστα XP.

Έχει κάνει και κάτι άλλο πολύ φαεινό. Εφαρμόζει πρωτόκολλο PEAP όχι μόνο για
τα ασύρματα αλλά και το ενσύρματο δίκτυο. Με αποτέλεσμα χρήστες Linux σχεδόν
να αποκλείονται, αφού πρέπει να είσαι ειδικός στα Linux και στα δίκτυα για
να και αν το κάνεις να δουλέψει και ο μέσος χρήστης αποκλείεται να το κάνει.
Αυτό το γαμ***** δίκτυο τα έχει παίξει 2 φορές τον τελευταίο μήνα.

Τα παραπάνω καθώς και πράγματα που έχω διαβάσει με κάνουν να πιστεύω πως η
εταιρία νοιάζεται μόνο για το κέρδος και πηγαίνει όπου φυσάει περισσότερα
λεφτά, χωρίς να έχει μια σταθερή πολιτική.

Συγγνώμη αν είμαι υπερβολικός και υποκειμενικός αλλά μας έχει σπάσει τα
νεύρα η συγκεκριμένη εταιρία και δεν άντεξα άλλο.