elinks + tidy (was Απ: Απ: Ξαναπ: Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Mar 13 09:32:34 EET 2007

George Notaras wrote:
> Δεν είχα ξανασχοληθεί με το άθλημα, αλλά βλέποντας τα tidy και elinks
> έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσα να έχω γλυτώσει **πάρα** πολύ
> χρόνο...(το πάρα πολύ το εννοώ...)

Arxes me mesa ths dekaetias tou '90, otan epikoinwnousame metaksy mas me
diafora musthria amateur e-mail networks, kai to Internet molis eixe
arxisei na ginetai ths modos, eixe prokypsei to problhma tou "tosa
endiaferonta pragmata briskontai sto web, ki emeis den exoume prosbash
ekei".

To lynx edwse th lysh. Molis eftane se kapoio gateway kapoio mail ths
morfhs "GET http://www.kapotes.com/", to lynx analambane na kanei fetch
th selida, na thn formarei omorfa omorfa, kai na sou th steilei pisw
epishs me mail. Eytyxws tote oi selides eixan poly keimeno kai liga
grafika :)

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE