Απ: Απ: Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 13 01:11:40 EET 2007

On Mon, 2007-03-12 at 16:21 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> $ pwd
> /home/keramida/tmp/ndemou
> $ xsltproc xsl/default.xsl ellak.xml > ellak.html.out
> $ tidy -q -raw -preserve -asxml ellak.html.out > ellak-ricudis.html
> $ elinks -dump ellak-ricudis.html > ellak-ricudis.txt
> $ more ellak-ricudis.txt
>
> (Attached to apotelesma se TXT morfh)

Άφωνος... :)

Πριν από μερικές μέρες, παραλίγο να σπάσω το παγκόσμιο ρεκόρ από «sed
-e ... -e ... -e ....» expressions προκειμένου να σώσω κάποια πράγματα
από μια σελίδα, η οποία ήταν τέζα στη javascript και στον παραφουσκωμένο
(για να μην πω τίποτα άλλο) HTML κώδικα από ms frontpage, και της οποίας
ο κώδικας είχε πειραχτεί με το χέρι και είχε άπειρα λάθη και καμία
συνοχή και περιοδικότητα μεταξύ όμοιων περιοχών (Φυσικά δεν κάνω
σύγκριση με τη σελίδα του Νίκου η οποία είναι καθώς-πρέπει, απλά
περιγράφω την περίπτωση που μου έτυχε).

Δεν είχα ξανασχοληθεί με το άθλημα, αλλά βλέποντας τα tidy και elinks
έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσα να έχω γλυτώσει **πάρα** πολύ
χρόνο...(το πάρα πολύ το εννοώ...)

Ηθικό δίδαγμα: μια ερώτηση στη λίστα ΔΕΝ βλάπτει.