Απ: Απ: Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Mar 12 15:31:22 EET 2007

Την 12/3/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Ενδιαφέρον.  Θα προτιμούσα κάποια μορφή που είναι γραμμένη σε πιο
> "ευέλικτο" format, όπως π.χ. DocBook/XML,

δυστυχώς είμαι "παιδί" του word και δεν ξέρω ούτε καν τι είναι το docbook :-)

>  και ελαφρώς λιγότερα ορθογραφικά λάθη.

αυτό το "ελαφρώς" το θεωρώ προσωπική επιτυχία :-)

> Κάτι σαν το attached κομμάτι από την αρχή του
> άρθρου...

Μ' αρέσει: στα ορθογραφικά δεν υπήρχε περίπτωση να έχω άποψη και στα
συντακτικά οι αλλαγές σου είναι όλες προς το καλύτερο (ζητώ την
κατανόηση του ακροατηρίου γιατί όλο το κείμενο είναι μεταμεσονύκτιο)

> Αν έχεις λίγο υπομονή, μπορώ να το μετατρέψω εγώ σε DocBook/XML και να
> κάνω ότι διορθώσεις πιάσει το μάτι μου.  Τότε μπορεί να το βάλει κι ο
> Μιχάλης στο Magaz πιο άνετα πιστεύω.

με μεγάλη μου χαρά