results: linux clock running under vmware

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Mar 8 16:13:55 EET 2007

Nick Demou wrote:
> <snip>
>
> συνεπώς θα χρειαστεί kernel recompilation για να κατέβω στα 100Ηz
> Μένει να μάθω πως κάνω recompile τον kernel σε debian sarge
> *κρατώντας* όμως τις τρέχουσες ρυθμίσεις (γιατί φυσικά δεν έχω ιδέα τι
> να απαντήσω στις ερωτήσεις του make config)
Θα σε βοηθήσει τρομερά το παρακάτω:

http://www.howtoforge.org/kernel_compilation_debian

Δοκιμασμένο και λειτουργεί άψογα. Το μόνο που θα χρειαστεί να αλλάξεις
στο make menuconfig θα ειναι τα Hz.
H βασική ιδέα είναι πάντως να αντιγράψεις το config-x.y.z που υπάρχει
στο /boot και αντιστοιχεί στο kernel που χρησιμοποιείς στο φάκελο
/usr/src/linux (που έχεις το source που θα κάνεις compile) με όνομα .config