Psaxnw Virtual Dedicated Server provider

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Wed Mar 7 23:57:09 EET 2007

On Wed, Mar 07, 2007 at 07:32:27PM +0200, Antonis Christofides wrote:
> Γεια,
>
> το σάμπζεκτ τα λέει μάλλον όλα.  Το web site που ψάχνω να φιλοξενήσω
> είναι λίγες σελιδούλες που μπορούν κάλλιστα να είναι στατικές, θα έχει
> όμως κι ένα petition.  Σε κάθε περίπτωση, 64 MB RAM νομίζω φτάνουν.
> Από την άλλη, αν υπάρχουν έτοιμες λύσεις για petition που να είναι
> customizable (π.χ. θέλω η ταχυδρομική διεύθυνση να είναι υποχρεωτική,
> και βέβαια θέλω utf-8), θα μπορούσα να τις χρησιμοποιήσω, οπότε δεν θα
> χρειαστώ VDS, αφού θα έχω μόνο στατικές σελίδες.
>
> Αν πάω σε VDS, όπου θέλω Debian, έχετε κάτι να προτείνετε;

> [...]

Σου προτείνω ανεπιφύλακτα το http://www.slicehost.com/
είναι οι καλύτεροι σε απόδοση/τιμή, έχουν φανταστικό
support και είναι Debian friendly, εάν φυσικά δε σε
νοιάζει η φυσική θέση των server (USA).

Πάντως μπορείς να τσεκάρεις και το wiki του Debian
στο http://wiki.debian.org/DebianHosting όπου εκεί
θα βρείς Debian  hosting providers.

Φάνης.