Psaxnw Virtual Dedicated Server provider

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Mar 7 19:32:27 EET 2007

Γεια,

το σάμπζεκτ τα λέει μάλλον όλα.  Το web site που ψάχνω να φιλοξενήσω
είναι λίγες σελιδούλες που μπορούν κάλλιστα να είναι στατικές, θα έχει
όμως κι ένα petition.  Σε κάθε περίπτωση, 64 MB RAM νομίζω φτάνουν.
Από την άλλη, αν υπάρχουν έτοιμες λύσεις για petition που να είναι
customizable (π.χ. θέλω η ταχυδρομική διεύθυνση να είναι υποχρεωτική,
και βέβαια θέλω utf-8), θα μπορούσα να τις χρησιμοποιήσω, οπότε δεν θα
χρειαστώ VDS, αφού θα έχω μόνο στατικές σελίδες.

Αν πάω σε VDS, όπου θέλω Debian, έχετε κάτι να προτείνετε;

Αν πάω σε υπάρχουσες λύσεις petition (ποιες;), πού θα μπορούσα να
φιλοξενήσω τις λίγες στατικές σελίδες μου; (200 KB σκάρτα όλες μαζί)