Απ: linux clock running under vmware

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Mar 7 17:07:58 EET 2007

On 2007-03-07 15:49, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> Many people get the idea that instead of running the NTP daemon, they
> should just setup a cron job job to periodically run the ntpdate
> command. There are 2 main disadvantages of using using this method....
>       -- http://tldp.org/LDP/sag/html/basic-ntp-config.html
>
> τα παραπάνω για normal περιπτώσεις γιατι στην δική μου αν κάνω ntpdate
> κάθε π.χ. 4 sec έχω corrections από -0.2 μέχρι +2sec _κάθε_ φορά.
> Συνεπώς έχω μπούρδες corrected time :)

Όπως λέει κι ένα παλιό Κινέζικο ρητό: ``This sucks!''.

Επειδή το ntpdate κάνει *step* το ρολόι, άντε πες ότι δε θα φρικάρει το
σύμπαν όταν αρχίσει να κάνει stepping forward το ρολόι, αλλά αν αρχίσεις
να κάνεις μικρά βηματάκια προς τα πίσω στο χρόνο, έχω την εντύπωση ότι
θα γίνει της τρελής.  Το make θα σου γράφει ότι κάποια αρχεία έχουν
δημιουργηθεί "στο μέλλον", το syslog θα σου ξεσκίζει τα timestamps στα
logs και δε θα μπορείς να τα επιστευτείς μετά, κι οτιδήποτε έχει σχέση
με absolute timestamps θα το πάρει με συνοπτικές διαδικασίες ο διάολος.

Οχι δεν είναι καλή ιδέα το ntpdate, ακόμα κι αν το βάλεις να τρέχει κάθε
second (που μάλλον θα σε μπλοκάρει ύστερα ο NTP server, επειδή του τρως
ένα κάρο bandwidth).