Wireless card στο linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 6 20:48:57 EET 2007

On 2007-03-06 20:52, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> Θέλω να αγοράσω μια wireless κάρτα για το φορητό μου, PCMCIA ή USB.
> Έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο που από την εμπειρία
> του να παίζει σε linux? (και ιδιαίτερα σε SUSE?) Αν δε πρέπει να λέμε
> συγκεκριμένα μοντέλα (λόγω μαύρης διαφήμησης) παρακαλώ στείλτε μου
> προσωπικό mail.
>
> Επίσης μπορεί να μου προτείνει κανείς κάποιο up-to-date website για
> wireless στο linux για τελείως, μα τελείως αρχαρίους με το σπόρ?

Οχι, να λέμε συγκεκριμένα μοντέλα, να λέμε.  Γιατί δεν είναι "βλάκες" οι
hardware vendors που χρησιμοποιούν chipsets για τα οποία έχει και το
Linux drivers :P

Στο φορητό μου εγώ χρησιμοποιώ μια D-Link DWL-AG650 (H/W Ver: B2).

Εχει Atheros chipset:

  kernel: ath0: <Atheros 5212> mem 0xffa10000-0xffa1ffff at device 0.0 on cardbus0
  kernel: ath0: [ITHREAD]
  kernel: ath0: using obsoleted if_watchdog interface
  kernel: ath0: Ethernet address: 00:11:95:ca:e5:e8
  kernel: ath0: mac 5.9 phy 4.3 radio 3.6

και υποστηρίζεται από το FreeBSD μια χαρά με τον ath(4) driver, και από
το Linux με madwifi drivers.