Wireless card στο linux

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Mar 6 20:52:51 EET 2007

Θέλω να αγοράσω μια wireless κάρτα για το φορητό μου, PCMCIA ή USB. Έχει
δοκιμάσει κανείς κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο που από την εμπειρία του να
παίζει σε linux? (και ιδιαίτερα σε SUSE?) Αν δε πρέπει να λέμε συγκεκριμένα
μοντέλα (λόγω μαύρης διαφήμησης) παρακαλώ στείλτε μου προσωπικό mail.

Επίσης μπορεί να μου προτείνει κανείς κάποιο up-to-date website για wireless
στο linux για τελείως, μα τελείως αρχαρίους με το σπόρ?

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"