New LGU-FAQ (Re: [ADMIN] Kalo Mhna!)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Mar 2 20:43:12 EET 2007

George Notaras wrote:
> Συγχαρητήρια! Νομίζω πως ένα wiki χρειαζόταν. Το μόνο που μένει τώρα
> είναι να βρεθεί ο χρόνος και η όρεξη για να γράψουμε :P
>
> Όσο για το ότι είναι τελείως ελεύθερο... θαυμάζω όσους θα έχουν την
> όρεξη να το παρακολουθούν για spam. Νομίζω ότι ένας ακόμη λογαριασμός
> στους ήδη εκατοντάδες που έχει ο καθένας δεν θα έβλαπτε. Επιπλέον, έχω
> την πεποίθηση ότι θα βοηθούσε και στις συζητήσεις για τα διάφορα άρθρα.
>
> Αλλά, για όλα αυτά θα δείξει ο καιρός. Το σημαντικό είναι ότι έγινε το
> πρώτο βήμα!
Να είσαι σίγουρος ότι και εγώ και ο Σπύρος θα το παρακολουθούμε σε
καθημερινή βάση για οτιδήποτε spam / βανδαλισμό. Πάντως πιστεύω ότι
πράγματι πρέπει να παραμείνει ελεύθερο - ένα εμπόδιο λιγότερο για
κάποιον που θέλει να συνεισφέρει. Τώρα αν αργότερα αυτό δημιουργήσει
προβλήματα μπορούμε να το επανεξετάσουμε. Για την ώρα είναι σημαντικό
καθένας μας να βρει λίγο χρόνο για να γράψει / διορθώσει τα θέματα που
γνωρίζει καλά.
Επίσης με την ευκαιρία να τονίσω ότι είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες για
κατηγορίες και άρθρα και γενικά για την ταξινόμηση του υλικού.