New LGU-FAQ (Re: [ADMIN] Kalo Mhna!)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Mar 2 20:15:43 EET 2007

On Thu, 2007-03-01 at 00:29 +0200, Spiros Bolis wrote:

> Kalo mhna paides,
>
> to 3exasa kai den prolaba na eidopoihsw to Thano
>
> To LGU FAQ metaferthike sto
>
> http://lgu-faq.hellug.gr/
>
> Einai wiki, boreite na boithisete. Pros to paron einai apolytws
> eleythero, de xreiazetai kanenos eidoys eggrafh kai den yparxei logos
> n' alla3ei ayto - ektos an prokypsoyn problhmata sthn poreia.

Συγχαρητήρια! Νομίζω πως ένα wiki χρειαζόταν. Το μόνο που μένει τώρα
είναι να βρεθεί ο χρόνος και η όρεξη για να γράψουμε :P

Όσο για το ότι είναι τελείως ελεύθερο... θαυμάζω όσους θα έχουν την
όρεξη να το παρακολουθούν για spam. Νομίζω ότι ένας ακόμη λογαριασμός
στους ήδη εκατοντάδες που έχει ο καθένας δεν θα έβλαπτε. Επιπλέον, έχω
την πεποίθηση ότι θα βοηθούσε και στις συζητήσεις για τα διάφορα άρθρα.

Αλλά, για όλα αυτά θα δείξει ο καιρός. Το σημαντικό είναι ότι έγινε το
πρώτο βήμα!