Fwd: PDA + KDE ?

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Fri Mar 2 02:59:55 EET 2007

On Friday 02 March 2007 01:35, Αντώνιος Δημόπουλος wrote:

> κινητό... λίγο μπακαλίστικο αλλά δουλεύει (εάν δεν βαριέσαι)... ένα
> σκριπτάκι μένει μόνο να φτιάξω για αυτόματο "συγχρονισμό"!

Αυτό όμως δεν είναι συγχρονισμός, είναι backup από το ένα στο άλλο. Και πρέπει
να κάνεις το export με το χέρι, ή αλλιώς να φιάξεις πρόγραμμα να το κάνει
batch. Και όταν θες merge ; Θα φιάξεις και το πρόγραμμα που κάνει merge;
Είπαμε , στο Linux βιδώνεις την καρέκλα σου μόνος σου (1), αλλά όχι και έτσι.

Πάντως νομίζω ότι έχω βρει μια άκρη:

Για μεν συστήματα με WinMe 2003 (φτου κακα)  το synce/raki λέει ότι υπάρχει
πλήρης υποστήριξη. Για 2005 είναι under heavy development, οπότε μακριά για
την ώρα.
Για τα υπόλοιπα PDA (μέσα είναι και τα P800/P900 ίσως και το δικό σου) θέλει
έναν συνδιασμό από kolab + funambol. Το kolab έχει υποστηριξη για kmail, ενώ
το funambol έχει plugin για kolab και για πάρα πολλά PDAs. Λίγο "βαρύ",
φέρνει λίγο από MS-Exchange server (ξανα φτου κλπ κλπ), αλλά δεν βρίσκω άλλη
λύση. Εγώ θα δοκιμάσω σε πρώτη φάση το πρώτο (raki) και μετά θα περάσω να δω
και το δεύτερο, μιας και το kolab υποστηρίζει και horde, ενώ το funambol λέει
ότι κάνει και push emails και υποστηρίζει (κάποια) Blackberry. Αν έχω
αποτελέσματα θα σας πω.

(1) http://tinyurl.com/2r2xnz

--
I.Ioannou <roryt at roryt.gr>