Fwd: PDA + KDE ?

Αντώνιος Δημόπουλος adimopoulos at power-on.gr
Fri Mar 2 01:35:32 EET 2007

Στις Τρίτη 27 Φεβρουάριος 2007, γράψατε:

> Sync4j ? Τους παρακολουθώ από το 2002, και πέρα ότι πάντα
> μου την έσπαγαν με το commercial στυλ τους (αλλά δεν βαριέσαι...),
> πέρα ότι πάντα απεχθανόμουνα ότι είναι σε Java (για να σπασω καρύδια
> πρέπει να χρησιμοποιήσω βαριά....), ποτέ δεν βγάλανε ένα client
> plugin για KDE, ή μάλλον για Linux γενικά. Μόνο για outlook :-(
> Τώρα το sync4jevolution δεν το έχω δοκιμάσει, θα το δω (παρά
> του ότι θεωρώ το evolution από τα ποιό buggy προγράμματα που
> υπάρχουν). Αν το δοκιμάσεις πες μου...
>
> Aλλά ειλικρινά φοβάμαι ότι είναι το ίδιο dead end που είναι
> εδώ και 5 χρόνια.
> [...]

Εγώ έκανα ενός είδους συγχρονισμό.... Έκανα backup το ημερολόγιο, τις επαφές
και τις εργασίες από το P990i και τις έκανα import στο kontact... εάν θέλω να
συγχρονίσω τον υπολογιστή μου με το κινητό, κάνω export ημερολόγιο, επαφές
και εργασίες από το kontact και τις επαναφέρω στο κινητό... λίγο μπακαλίστικο
αλλά δουλεύει (εάν δεν βαριέσαι)... ένα σκριπτάκι μένει μόνο να φτιάξω για
αυτόματο "συγχρονισμό"!