Μεγάλο load σε VPS και optimization

Haris Alatas haris at crack.gr
Fri Jun 29 14:01:14 EEST 2007

Harris Kosmidhs wrote:
> Έχω ένα VPS με RHEL3 (2.4.20-021stab028.16.777-smp #1 SMP Tue Jun 28
> 16:12:10 MSD 2005 i686 i686 i386 GNU/Linux).
>
> Έχει πάνω καμιά 20αριά domain το πολύ με traffic 12GB το μήνα (το πολύ).
> Εξαίρεση αποτελεί ένας torrent tracker που όπως καταλαβαίνετε έχει
> μόνιμα κίνηση [1].
>
> Το μηχάνημα έχει load average μόνιμα 3-5. Παραθέτω και ένα τυπικό output
> του top[2]

Δεν φαινεται να είναι δικό σου το load :-) Να φανταστώ ότι τρέχεις πάνω
σε virtuozzo; Αν και βλέπω απο το top ότι το σύστημα έχει δύο
επεξεργαστές, κάνε ένα cat /proc/cpuinfo για να βεβαιωθούμε... Για ένα
σύστημα με 4 επεξεργαστές (που έχουν συνήθως τα vpses) το 3-4 load δεν
νομίζω ότι είναι πάρα πολύ, παρ' όλα αυτά στο σύστημα που έχεις το vps
είναι μάλλον overbooked μέχρι εκεί που δεν πάει η απλά υπάρχουν κάποια
άλλοι χρήστες που τρέχουν βαριές εφαρμογές και "φορτώνουν" το σύστημα.

Χάρης