Re: ΑΠ: Στήνοντας επιχείρηση σε Linux

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Jun 14 10:24:38 EEST 2007

On 6/14/07, Stefanos Kouzof <kouzof at gmail.com> wrote:
> Σωτήρη,  το SAP είναι το καλύτερο και ακριβότερο ERP στον κόσμο, όχι στην
> Ευρώπη μόνο! Εδώ μιλάμε για 100 - 200 χιλιάδες ευρώ μόνο για το λογισμικό
> για εταιρία 50 ατόμων, χώρια άλλα τόσα για παραμετροποίηση. Είναι πέρα από
> τα ελληνικά δεδομένα, για αυτό έβγαλε και η SAP τις μικροτερες εκδόσεις,
> αλλά κι αυτές δεν είναι φθηνότερες από πχ το Μ$ Nav, και ούτε συζήτηση για
> τα ελληνικά ERP.

δεν ξέρω αν είναι ενδεικτικό του κόστους του αλλά όταν ρώτησα μέσω
email επίσημο διανομέα της SAP στην ελλάδα για την "μικρή" τους έκδοση
με τον παρακάτω τρόπο δεν μου απάντησε ποτέ:

<<<
Αγαπητέ κύριε/κυρία, εδώ και αρκετό καιρό αναζητούμε κάποια εμπορική
και λογιστική εφαρμογή για την εταιρία μας. Αφότου πρόσφατα εξετάσαμε
κάποια εγχώρια πακέτα τα οποία με τα components που μας ενδιαφέρουν
ξεπερνάνε τα 10.000,00 ευρώ κάναμε μια μικρή έρευνα στο web και
βρήκαμε πως η SAP διαθέτει ένα πακέτο για μικρές επιχειρήσεις.
Δεδομένου του ότι δεν είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι από τις
λειτουργίες των εφαρμογών που μέχρι τώρα είχαμε την ευκαιρία να δούμε
θα ήθελα να εξετάσω την πιθανότητα αγοράς του σχετικού πακέτου της
SAP. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες λεπτομέριες

> Μια τυπική εταιρία 50 ατόμων (10 χρήστες) δε θα πλήρωνε πάνω από 25 χιλιάδες
> εύκολα για κάνενα ERP - δεν το δικαιολογούν τα κέρδη της..

+1