Re: ΑΠ: Στήνοντας επιχείρηση σε Linux

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Thu Jun 14 10:09:49 EEST 2007

Σωτήρη,  το SAP είναι το καλύτερο και ακριβότερο ERP στον κόσμο, όχι στην
Ευρώπη μόνο! Εδώ μιλάμε για 100 - 200 χιλιάδες ευρώ μόνο για το λογισμικό
για εταιρία 50 ατόμων, χώρια άλλα τόσα για παραμετροποίηση. Είναι πέρα από
τα ελληνικά δεδομένα, για αυτό έβγαλε και η SAP τις μικροτερες εκδόσεις,
αλλά κι αυτές δεν είναι φθηνότερες από πχ το Μ$ Nav, και ούτε συζήτηση για
τα ελληνικά ERP.
Μια τυπική εταιρία 50 ατόμων (10 χρήστες) δε θα πλήρωνε πάνω από 25 χιλιάδες
εύκολα για κάνενα ERP - δεν το δικαιολογούν τα κέρδη της..

(το έκανα forward και στη λίστα, οκ;)